Nagyüzembe állította a HostLogic az SAP HANA-t

By December 2, 2014Casestudyhu

Mint azt a Bonafarm csoporthoz tartozó Sole-Mizo esete is bizonyítja, a HostLogic garantálja a sikeres CRM on HANA bevezetést.

Bonafarm csoporthoz tartozó Sole-Mizo tejipari vállalat az országban elsőként vezetett be az SAP CRM on HANA megoldását. Alapvető céljuk az volt, hogy kihasználják a HANA gyorsaságát, ezáltal növeljék a rendelésrögzítés hatékonyságát, továbbá szükségük volt egy olyan felületre is, amelyen a vevőkről szükséges információk már a vevőkommunikáció kezdetén rendelkezésre állnak.

„Erős SAP-kötődésünk van, hiszen a vállalatcsoporton belül 14 vállalat, köztük a Sole- Mizo is az SAP-t használja vállalatirányítási rendszerként, így az integrációs igényeinket és lehetőségeinket az SAP CRM-megoldása tudta leginkább támogatni. A tender során több megvalósítási lehetőséget kellett átgondolnunk, a HostLogic korábbi munkái révén már ismerte a folyamatainkat, továbbá az SAP CRM-rendszerrel kapcsolatban is megfelelő kompetenciával rendelkezett” – indokolta a választást Paulovics Barna, a Bonafarm Zrt. SAP kompetenciaközpontjának vezetője.

CRM on HANA megoldás bevezetése nagyjából 9-10 hónap munkát jelentett, mindkét fél részéről komoly rendelkezésre állással. Az éles indulást mindkét oldalról szabályozott, hosszú tesztelési időszak előzte meg, előkészítve a hibamentes, gördülékeny átállást.

A projekt során integrálni kellett a már működő rendszereket: a meglévő SAP modulokat (ERP, BI), a területi képviselők által használt Mobisol-megoldást, és természetesen a bevezetésre kerülő SAP CRM-t is, mindezt pedig az SAP BCM nyújtotta teljes körű Call Centerhez kellett kapcsolni. De nem ez volt a legnagyobb kihívás, hiszen a projekt sikerének egyik alapvető feltétele volt a Sole-Mizo által megfogalmazott, speciális rendeléskezelési felület kialakítása. Ezt a HostLogic-nak teljesen le kellett fejlesztenie, igazodva a már meglévő SAP ERP fejlesztésekhez. Az így elkészült új rendeléskezelési felület végül nagymértékben javította a rendelésrögzítők rendelésfelvételének hatékonyságát.

A Sole-Mizo elégedett a HostLogic munkájával, felhasználói pedig a rendszerrel. „Számunkra mindig az jelenti a legnagyobb örömöt, ha ügyfeleink elégedettek a bevezetett rendszerrel. A Sole-Mizónál ez megvalósult, mert nagyon sok pozitív visszajelzést kaptunk több oldalról is. Mivel Magyarországon még nem sok HANA-alapú rendszer működik, külön sikerként könyveljük el, hogy egy ilyen forradalmi új technológiát ilyen sikeresen tudtunk bevezetni” – mondta Fárizs Péter, a HostLogic Zrt. igazgatósági tagja.

Ismerje meg SAP HANA üzemeltetési szolgáltatásainkat!

Leave a Reply