HostLogic Zrt. | SAP rendszert bemutató rendezvények

Rendezvények

AZ ÜGYFÉLÉLMÉNY A KÖVETKEZŐ "NAGY DOLOG"

2018. július 24-én bemutatjuk az SAP Customer Experience termékpalettáját – NEM CSAK SAP ÜGYFELEKNEK!

Helyszín: SAP székház 2. épület, 1031 Budapest, Záhony u. 7., Graphisoft Park

Az ügyfélélmény mint a lokális és globális versenyképességet leginkább meghatározó tényező fejlesztése a közelmúltban a cégvezetők kiemelt prioritásai közé került! Ezért a legtöbb vállalat most keresi az utat és a hozzá tartozó informatikai támogatást, mellyel hosszú-távú versenyelőnyt vívhat ki a saját piacán. Sőt, már önmagában a piaci pozíció megtartása is egy kihívás, hiszen új vagy más iparágakból átlépő szereplők jelenhetnek meg újszerű, komplettebb ügyfélélmény megoldásokkal felvértezve.

A kihívás minden iparágat érinti majd, nemcsak a webáruházakat, hanem a gyártó és nagykereskedő cégeket, valamint a pénzügyi és szerviz szolgáltatást (garanciális, kiszálló) nyújtó vállalkozásokat is.

Az SAP már évekkel ezelőtt felismerte ezt a szükségletet és trendet, ezért olyan csúcskategóriás megoldásokat vett fel a termékpalettájára, mint a Hybris. Ezek a termékek SAP és nem SAP ügyfelek ERP rendszereivel is kompatibilisek, a különféle adatforrások legkülönbözőbb fajtáira (webanalitika, CRM rendszerek, közösségi média és digitális marketing megoldások, IoT eszközök, stb) nyitottak és azokkal előre integráltak.

 

SAP Sales Cloud - a CRM újragondolva és kiterjesztve

  • Egységes támogatás asztali és mobil eszközhöz és minden platformhoz
  • 360 fokos ügyfélnézet az összes csatornán beleértve a front és back office-t (pl. SAP ERP data)
  • Teljes SFA funkció: ügyfelek, kontaktok, tevékenységek, lehetőségek, árajánlatok, megrendelések
  • Prediktív analitika felfedezi az új üzleti lehetőségeket, és azonosítja a kulcs befolyásoló személyeket
  • Beépített integráció: MS Outlook, Gmail, Lotus Notes
  • Együttműködés és social képességek
  • Rugalmas dashboardok, ad-hoc és egyedi riportok

SAP Service Cloud - a minden egyben szervíz/szolgáltatási megoldás

  • Egyablakos nézet az ügyfélszolgálatos részére
  • Worflow különféle esetekre - kérdés, panasz, dicséret
  • Könnyen változtatható munkaütemezési táblák
  • Kiszálló szerviz - a szakemberek akár off-line is elérhetik az munka/ügyfél adatokat
  • Szerződések, time sheet, garanciák, pótalkatrészek kezelése
  • Részletes analitika - válaszidők, probléma megoldási sebessége, stb.
  • És még sok rendkívül hasznos funkció!

SAP Marketing Cloud - egy piacvezető összcsatornás marketing megoldás

  • Dinamikus ügyfélprofil alkotás
  • Szegmentáció és kampány menedzsment
  • Facebook és Adwords kampányok indítása, menedzselése
  • Marketing lead menedzsment
  • Kereskedelmi marketing
  • Marketing analitika
  • Költségtervezés és monitoring
  • Ügyfélszerzési utak kiértékelése

A rendezvényen bemutatásra kerülő megoldások átfogják az értékesítés és ügyfélszolgálat támogatást, összcsatornás egységes ügyfélkép kialakítását, algoritmusokkal és prediktív eszközökkel támogatott szegmentálást és marketing automatizációt, a GDPR megfelelést, önkiszolgáló felületek kialakítását, valamint integrált megoldások kialakítását a marketingtől a lead kezelésen át az értékesítésig és a szerződés kötés utáni ügyfél élmény támogatásáig.

Tartson velünk a díjmentes rendezvényen, ismerje meg a versenyképesség kulcsát jelentő eszközöket, iparági példákat, és beszélgessen szakértőkkel és Önökhöz hasonló cipőben járó cégvezetőkkel. 

 

Jelentkezem a díjmentes rendezvényre »

Részletes program:

09:00 – 09:30 Érkezés
09:30 – 09:45 Köszöntő – Dr. Molnár Attila, HostLogic Zrt.
09:45 – 10:15 SAP Customer Experience (C4HANA) termékpaletta bemutatása – Arany János, SAP Hungary
10:15 – 10:30 SAP Sales, Service Cloud bemutatása – Fehér Roland, HostLogic Zrt.
10:30 – 10:45 SAP Marketing Cloud bemutatása – Fodor Tímea, HostLogic Zrt.
10:45 – 11:10 Kávészünet
11:10 – 12:10 DEMO – marketing és értékesítési folyamatok bemutatása szerepeken keresztül – Madarász Márta, SAP Hungary és Fodor Tímea, HostLogic Zrt.
12:10 – 12:25 Esettanulmányok és referenciák – Arany János, SAP Hungary
12:25 – 12:40 Kérdések, zárás

Mikor?
A rendezvény időpontja:
2018. július 24. (kedd)

Hol?
A rendezvény helyszíne:
SAP székház 2. épület, 1031 Budapest, Záhony u. 7., Graphisoft Park

Parkolás: SAP épület alatti mélygarázs -1 szintjén biztosítunk parkolóhelyeket
Letölthető: SAP székház épületek és parkolás térképe

Rendezvénnyel kapcsolatos kérdésével forduljon kollégánkhoz:
Fekula Zoltán
Telefon közvetlen: 06-1-237-1735
Email: zfekula@hostlogic.hu

Regisztráljon ingyenes rendezvényünkre most!

 

Név:*
E-mail cím:*
Cégnév:*
Telefonszám:*
Résztvevők száma (egy regisztráció elegendő):*
Rendezvényre nem tudok eljönni, de visszahívást kérek: igen
A közzétett adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvastam, megértettem. Regisztrációm elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy a rendezvényen való részvételemmel összefüggő kapcsolattartás céljából a tájékoztatóban megjelölt feltételekkel személyes adataimat a HostLogic Zrt. kezelje, valamint az SAP Hungary Kft-nek továbbítsa ugyanebből a célból.*  

 

 

vissza

 

"Rugalmas, professzionális, nemzetközi gyakorlattal rendelkező partnerre volt szükségünk, aki jártas az SAP üzemeltetés, az üzleti tanácsadás és a kivitelezés területén is. A HostLogic véleményem szerint vevő centrikus, megbízható partner, aki teljes körű szakmai szolgáltatást kínál, elfogadható áron. Mindenkinek ajánlom, aki korrekt partnert keres üzleti folyamatainak informatikai támogatására."

/Kendelényi János
informatikai igazgató

Lufthansa Technik Budapest Kft./

 

"Nyugodt szívvel ajánlom az SAP All-in-One rendszert akár a középvállalkozások számára is. Megfelelő paraméterezéssel egy nagyon komoly segítséget tud nyújtani egy bonyolult gyártási folyamat koordinálásában."

/Vizi Róbert
cégvezető
  RUGET Magyarország Kft./

 

Köszönjük érdeklődését! Kérjük, adja meg az alábbi információkat, és hamarosan kapcsolatba lépünk Önnel!






A *-gal jelölt mezők kitöltése szükséges

Kérem töltse ki a szükséges mezőket!

Nem megfelelő e-mail cím!